Road trip richting National Park

5 augustus 2022

Vandaag zijn we evengoed vroeg wakker, 06.30 uur. In de nacht hebben we het water horen klotsen dat we dachten dat de wielen al onder water stonden, maar dat bleek bij de nachtelijke wc-gang toch niet het geval, gelukkig maar. De natuur is hier zó puur; we horen óf helemaal niks, werkelijk waar, óf een vogeltje. We gaan toch maar even verder dutten en slapen tot 09.00 uur. Een heerlijk ontbijtje met verse jus d’orange, koffie en een gekookt eitje, wat een luxe! Nog even een frisse duik in het water …. Is het wel zo fris Anne ;)….. en door naar onze volgende bestemming: Jotenheimen. Kijken hoever we komen want het is wel een aardige trip. Even off the road voor een lunch in de korenvelden, waar we nog een prachtig reetje spotten. We besluiten de hoofdweg te laten voor wat die is en nemen de kleine tussenwegen, zoveel leuker! Hier zie je hoe de mensen echt wonen en leven, prachtig!
Nog even een extra tussenstop aan een meer voor een heerlijk ijsje, de hoedjes opgezet tegen de zon, wat heerlijk dat die schijnt. We hebben geen druppel regen meer gehad. En we besluiten uit te kijken naar een overnachtingsplek want de eindbestemming is toch net iets te ver. We klimmen aardig de bergen in en dat merk je ook aan de temperatuur. Het is fris en met wat meer wind zoeken we na een korte wandeling toch door naar een plek waar het iets beter is, met mooi uitzicht want ‘voor minder’ doen we het niet meer :)
In no time gesetteld en staat wederom een overheerlijke maaltijd op tafel, we raken al goed op elkaar ingespeeld, ieder z’n taakjes en proosten maar. Met dekentjes nog even buiten zitten met een lekker kopje warme thee (dankjewel Jeroen voor de fluitketel!) daarna binnen de dag afsluiten met een spelletje en wijntje, what else ;)
Morgen staat echt een wandeling op de planning in het National Park, verslag volgt daarna!

Lunch off road tussen de korenveldenTussenstop voor een ijsjeKorte wandelingKorte wandelingLekker kokkerellenGezond toch!Eet smakelijk!Het uitzicht

1. Jet Matena-Rigtering:
    Gezellig dames 😀
  2. Pa en Ma:
    5 augustus 2022
    Heerlijk zoals jullie genieten, bij jullie wat frisser, hier wordt het iedere dag weer iets warmer. Fijne wandeling morgen, wel wandelschoenen aan doen hé. Gr. Pa en ma.
  3. Jeroen:
    Ik zie de Cali en Cramer tegelijk op de foto. Ultiem vakantie gevoel! 😘😅
    Flink eind gereden weer, was vast prachtig?!
  4. Aart:
    6 augustus 2022
    Zo te zien en te lezen genieten jullie met volle teugen.
  5. Jos:
    6 augustus 2022
    Zo te zien maken jullie er een goed vakantie van veel plezier gewenst 👍🏝
  6. Donna:
    6 augustus 2022
    Ziet er gezellig uit, en wat een prachtige plaatjes :)
  7. Isabella:
    6 augustus 2022
    Dat houten huisje 😍 wat een ervaring Anne! Prachtig om jullie foto's te zien. Heel veel geluk samen! Nicky en Ies!