Home sweet home

22 augustus 2022 - Etten-Leur, Nederland

Om 7.45 uur worden we wakker van de wekker. We schrikken want er is al land in zicht en we moeten nog ontbijten! Beetje gehaast pakken we de spullen en lopen in draf naar de eetzaal, blijkt dat we toch nog wel even de tijd hebben. Ook nu een overdadig buffet, zeg waar je zin in hebt, en het ligt er. Deze keer rustig aan gedaan qua hoeveelheden, zoveel trek na gisterenavond hebben we niet. In de hut nog even opfrissen, en dan wordt er omgeroepen dat we naar het autodek kunnen. We zoeken de camper op en 09.25 uur kunnen we als derde auto van boord: welcome back in Holland! We berichten het thuisfront en gaan huiswaarts, deze rit pakken we wel de snelwegen. Het contrast met Noorwegen is heel groot; in Nederland staat alles zo vol gebouwd en veel verkeer op de weg. We moeten even schakelen.
Rond 12 uur bereiken we Muiden waar we een warm welkom krijgen. Even wat drinken, spullen uitpakken en dan rijdt Anne door naar Etten-Leur waar Jeroen haar verwelkomt.
Allebei veilig thuis, 3960 km gereden in totaal. Wat zijn we dankbaar voor deze mooie reis. We hebben samen veel nieuwe herinneringen gemaakt!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties en het meereizen.