Yeah! We zijn vertrokken !!

3 augustus 2022 - Flensburg, Duitsland

Dinsdagavond 21.15 uur komt eindelijk de camper thuis vanuit Frankrijk. Woensdag in alle vroegte maakt Anne-Marie de camper schoon en weer rijklaar. Zelf de bandenspanning op orde gebracht, de watertank ververst, gootjes schoongemaakt en de ruitenwissers vervangen en ook nog de vouwfiets geïnstalleerd. Van alle markten thuis, top! Om 11 uur vanuit Etten-Leur door Jeroen uitgezwaaid en vertrek richting Muiden en daar worden we uiteindelijk om 13 uur uitgezwaaid door de mannen met hondjes. Gepakt en gezakt beginnen we aan onze rondreis. De route iets gewijzigd; door omstandigheden de overtocht met de boot vanuit Groningen naar Kristiansand op dinsdag moeten annuleren, nu rijden we via Denemarken naar de haven van Hirtshals, kijken welke overtocht we kunnen boeken.
Onderweg eten we een lekker soepje uit eigen keuken en ergens in Flensburg overnachten we op een gratis camperplek, we zijn niet de enige. Helemaal uitgestald met een wijntje checken we voor de overtocht met de Ferry naar Langesund. Blijkt deze al om 09.00 uur te vertrekken! Dus vroeg op, want dat is eerst nog 3,5 uur rijden! Géén tweede wijntje maar vroeg naar bed dus! Om 03.50 uur wakker en 04.00 uur, nog in de pyjama vertrekken we naar de haven. Eerst nog goedkoop tanken in Duitsland. Onderweg mist en een opkomende zon maar ook een regenbuitje, prima doorrijden zo in alle vroegte.

Yeahaaaa!!Anne maakt 🥣 soepEen soepie onderwegWijnen!!Omdat de nacht kort is, samen in de camper

1. Jeroen:
    4 augustus 2022
    Heel blij om te zien dat jullie plezier hebben! Goede reis vandaag 😘
  2. Mildred:
    4 augustus 2022
    Leuke foto's 🤗 Veel plezier samen!!
  3. Paul:
    4 augustus 2022
    Hele goede reis en hele fijne vakantie!!
  4. Yvette:
    Veel plezier!!
  5. Mieke Polman:
    4 augustus 2022
    Heel veel plezier samen! Super leuk dat we jullie reisverhalen kunnen volgen ☀️🏔🥂
  6. Pa en Ma:
    4 augustus 2022
    Nooit te oud om te leren, hoever zijn jullie vandaag gekomen, nog een overnachting. Wij zijn vanavond naar de oud veluwe markt geweest in. Beekbergen, erg druk net zo iets als. Huissen. Groetjes van ons en fijne reis verder. 👌